Mina memoarer

eller bara en jävla dagbok

Att andas

Kategori: Allmänt

Här får det fan bli lite fart igen alltså. Jag saknar att blogga. Tror jag.
Det känns iallafall bra när jag väl gör det. Att få skriva, skriva av sig eller bara få klottra ger så otroligt mycket.
Som en slags rening av själen, även om det låter otroligt pretto.
Det är mycket som har hänt, och säkert mycket som kommer hända. Men jag ser på livet med öppna ögon och tänker inte missa något nu. Nu tänker jag bara fokusera på att leva.
 
Idag ligger jag hemma och känner mig sjuk - med tillhörande godis och cola. Och om en vecka får jag åka hem till sköna norr - Som jag har längtat alltså. Då ska jag ta en massa fina kort och bara njuta. Krama ett träd eller två. Krama mamma, pappa och Monika. Fika på Lilla Marie. Fira Halloween. Tända ljus. Gå på promenader. Bara andas.
 
För det är trots allt det som jag behöver göra just nu. Andas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: